Påsken 2011

Austre Brandsfjell bade i sol

Bildekavalkade fra påskedagene, bla nedover:)

Mine faste turvenner Stein og Sivert her med Lasse og Astrid (bilde tatt med mobil)

I god driv opp mot kjørskaret

Lett skyet istarten av påska. Her er vi snart inn i kjørskaret


Lasse og Ulla venter på skiløperne skal komme susene forbi:) Flott publikum syntes Sivert:)

Fint ned mot hytta og Laksjøen

Her er vi på tur opp mot Steinfinn Ulla, Lasse og Astrid

Sivert bare må:):)

Hærlig!

Ettermiddagssolen inntaes på trappa

Bjønnen fant vi og:)
Dagstur opp til "lille Brandsfjell" sammen's Lyda m fam og Ronja m fam

Lornts på 8 år nådde toppen

Hanna syntes det ble varmt


Bål må til Lyda ble trøtt

Ronja fant ferskvaren:) Det kryr av Lemmen i fjellet

Lyda fikk skyss

Går gått dette:)

På tur opp til "lille Brandsfjell"

Se her!

Toppers

Hannaskyssen

Trond med Astrid

Køgåing

Lornts og Lasse kruser nedover

Torbjørn og Lyda

Torgrim og Ronja

Trond og Astrid i fin driv

Marianne og Molly

Stein, Hanna og Ulla

Kommende hundekjører:)
Takk for ei kjempeflott påskefeiring:)